Przenośne urządzenia typu pendrive podobnie jak dyski twarde posiadają system plików, dane mimo wykasowania nadal znajdują się w pamięci urządzenia. Bez specjalistycznego oprogramowania przywrócenie tych danych jest niemożliwe. Należy pamiętać iż używanie urządzenia po utracie karty, może nadpisać miejsca, z których chcemy odzyskać dane i ich odtworzenie staje się niemożliwe.
Innym typem utraty danych jest uszkodzenie elektroniki urządzenia. W takim przypadku nie jest możliwe odzyskanie danych programowo, a jedynie wyczytanie danych z kości pamięci specjalistycznym urządzeniem lub wymiana częsci elektroniki z innego, identycznego urządzenia.
W obu przypadkach firma MiP Data Recovery gwarantuje profesionalne odzyskiwanie danych, posiadając bogate doświadczenie pozwalające na odzyskanie danych utraconych w skutek logicznych błędów lub działań użytkownika, jak i elektronicznych uszkodzeń pendrive’ów gdyż nasze laboratorium jest wyposażone w najnowocześniejsze urządzenia pozwalające na bezpośredni dostęp do kości pamięci.
SPOKOJNIE, NIE PRÓBUJ DZIAŁAĆ NA WŁASNĄ RĘKĘ, DZIĘKI TEMU ZWIĘKSZASZ SZANSE NA ODZYSKANIE W 100% SWOICH DANYCH Z NOŚNIKA.
TEL.: 663 690 690 / 535-690-690
Interface: ATA, SATA, SCSI, SAS, SSD
Windows: ntfs, ntfs5, fat, vfat
Linux: raiserFS, ext2/3/4, ufs, btrfs, zfs, xfs, jfs, hpfs
Apple: hfs, hfs+
3.5 cala komputery PC
2.5 cala laptopy
1.8 cala laptopy
Nośnik jest dostarczany do laboratorium lub punktu przyjęć bezpośrednio przez klienta lub za pośrednictwem kuriera. Usługa ta realizowana jest bezpłatnie przez firmę MiP Data Recovery. W celu odbioru dysku skontaktuj się z biurem, bądź wypełnij formularz na stronie.
Analiza nośnika opiera się na zdiagnozowaniu przyczyny utraty danych. Jest ona całkowicie bezpłatna. Dzięki uzyskanym informacjom, klient poznaje proces działania I koszty usługi. Analiza nie zobowiązuje do realizacji zlecenia przez MiP Data Recovery.
Odzyskiwanie danych obejmuje stworzenie kopi w celu zabezpieczenia danych, a także każdą pracę podjętą na nośniku w celu przywrócenia utraconych plików, czy jego struktury itp. Czas trwania różni się w zależności od przyjętego trybu prac.
Gdy w panelu klienta status zlecenia przyjmie formę zrealizowanego, klient uzyskuje dostęp do swoich danych. Nośnik jest odsyłany, bądź niszczony na życzenie klienta. Może on również odebrać go osobiście w laboratorium.