• (22) 533-11-55 alarmowy 24h: 663 690 690
  • [email protected]
  • Poniedziałek-Piątek: 9:00 -17:00
  • Dyżur weekendowy: 535 690 690

FAQ - Czyli najczęściej zadawane pytania

  1. Dokonać bezpłatnej analizy nośnika(informacja o kosztach i rodzaju uszkodzenia/przyczyny utraty danych).
  2. Zalany dysk, urządzenia powypadkach – jesteśmy w stanie odzyskać dane.
  3. Wysłać kuriera na nasz koszt wcelu odebrania nośnika.
  4. Odzyskać dane z wszelkiego typu i rodzaju urządzeń.
  5. Zapewnić stały kontakt przez panel klienta.
  1. Nie możemy odzyskać tego czego nie ma lub wcześniej przed uszkodzeniem nie było na dysku.
  2. Nie możemy odtworzyć zawartości sektora po jego ponownym zapisie inną informacją.
  3. Nie możemy odtworzyć danych z dysku, który znajdował się w silnym zmiennym polu magnetycznym.
  4. Nie możemy odtworzyć danych gdy temperatura w otoczeniu przekroczyła punkt Curie.
  5. Nie ma możliwości odzyskania danych z dysku, na którym warstwa magnetyczna jest całkowicie zniszczona.

Zapoznaj się z naszą ofertą